FAQ

Dział w którym jesteś został stworzony, by zakupy u nas były wyłącznie przyjemnością a cały proces przebiegł szybko i sprawnie :).

Jeżeli nie znajdziesz tutaj odpowiedzi na swoje pytanie, lub coś okaże się nie do końca jasne napisz sklep@niecodzienni.pl lub zadzwoń 12 656 10 26.  - nie tylko udzielimy Ci informacji, których szukasz, ale postaramy się także uaktualnić lub zmodyfikować poniższe teksty tak, by służyły pomocą kolejnym osobom odwiedzającym nasz sklep.

  1. Jak złożyć zamówienie?
  2. Od czego zależy termin realizacji zamówienia?
  3. Jak mogę zapłacić za zakupy?
  4. Ile kosztuje dostawa ?
  5. W jaki sposób mogę sprawdzić na jakim etapie jest moje zamówienie?
  6. Czy przy każdych zakupach będę musiał wypełniać formularz i podawać dane potrzebne do wysyłki?

Jak złożyć zamówienie ?
O tym poczytasz na stronie rejestracja, zakupy.

Od czego zależy termin realizacji zamówienia?
Ze względu na ograniczenia magazynowe nie wszystkie przedmioty dostępne u niecodziennych są dostępne „od ręki”. Zdecydowana większość znajduje się w naszym sklepie stacjonarnym w Krakowie, jednak część z nich jest przez nas na bieżąco sprowadzana od dystrybutorów. Staramy się jak najczęściej aktualizować informacje na temat dostępności produktów u naszych dostawców jednak może zdarzyć się tak, że w dniu złożenia zamówienia towar będzie niedostępny i minie kilka dni zanim sprowadzimy go do naszego sklepu. Każdorazowo poinformujemy Cię o takiej sytuacji mailowo i podamy przybliżony termin wysyłki. W przypadku płatności przelewem termin wysyłki jest także uzależniony od daty zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Jak mogę zapłacić za zakupy?
O tym poczytasz na stronie formy płatności.

Ile kosztuje dostawa
O tym poczytasz na stronie koszty dostawy.

W jaki sposób mogę sprawdzić na jakim etapie jest moje zamówienie?

Jeżeli jesteś zarejestrowany – tzn. posiadasz swoje konto w naszym sklepie, możesz się zalogować – podając swój e-mail oraz hasło – i na bieżąco sprawdzać status swojego zamówienia na stronie sklepu w zakładce moje konto.

Jeżeli natomiast nie zarejestrowałeś się - nic straconego bo i tak o każdej zmianie w statusie Twojego zamówienia jesteś informowany mailowo.

Czy przy każdych zakupach będę musiał wypełniać formularz i podawać dane potrzebne do wysyłki?

Nie. Jeżeli zarejestrujesz się na stronie sklepu podając swój adres e-mail oraz hasło dostaniesz dostęp do swojego indywidualnego konta, na którym zapamiętane zostaną dane potrzebne do wysyłki oraz historia Twoich zamówień. Dzięki temu, przy kolejnych zakupach, po wybraniu produktów, sposobu dostawy oraz płatności przejdziesz od razu do etapu potwierdzenia zamówienia, pomijając etap podawania danych adresowych. Oczywiście w każdej chwili, po zalogowaniu się na swoim koncie, będziesz mógł zmienić podane wcześniej dane.

Jak szukać produktów w sklepie?

  • Kategorie – każdy z produktów dostępnych w sklepie został przyporządkowany do jednej z kilku głównych kategorii, których lista znajduje się po lewej stronie. Kliknięcie na daną kategorię spowoduje jej rozwinięcie do listy podkategorii odpowiadających poszczególnym grupom towarów. Kliknięcie na daną podkategorię przeniesie nas do listy produktów jakie są do niej przyporządkowane. W każdej chwili – wykorzystując menu po lewej stronie – możemy wybrać inną podkategorię lub kategorię z listy.
  • Wyszukiwarka – jeżeli dokładnie wiesz, jaki produkt Cię interesuje - wpisz jego nazwę w oknie wyszukiwarki. Dzięki temu w szybki sposób sprawdzisz, czy posiadamy go w swojej ofercie. Ponieważ może zdarzyć się tak, że dany produkt został chwilowo wycofany z oferty lub nie został jeszcze wprowadzony do naszej bazy – prosimy o kontakt.

Jeżeli poszukujesz np. prezentu dla bliskiej osoby, ale nie masz konkretnego pomysłu – przeglądnij kategorie nowości oraz promocje – być może wśród nich znajdziesz produkt, który idealnie trafi w gust obdarowywanego jednocześnie nie nadwyrężając Twojego portfela.

do góry
Pokaż pełną wersję strony

Sklep internetowy Shoper.pl